duminică, 4 octombrie 2009

AM BIFAT CONCEDIUL SI ANUL ASTA....

Am fost in concediul bine meritat dupa un an de serviciu- casa, serviciu-casa, serv......Si pentru ca in mintea mea a fi in concediu inseamna a nu sta acasa, am plecat in Italia in vizita la fiul meu. Doar vremea nu a tinut cu mine pentru ca nu a fost chiar de plaja , eu fiind obisnuita sa vin neagra ca in anii trecuti , mai ales ca fiul meu sta chiar pe malul marii Ionice. Asa ca ne-am plimbat prin parcuri,am vizitat catedrala din orasul Catanzaro -un loc pios unde daca esti foarte atent auzi cum ingerii dau din aripi ocrotind pe toti cei ce intra pentru o mica rugaciune, am mancat produse specifice zonei Calabria-adica cu mult ardei iute-....si sa nu uit, am calatorit dus -intors, cu alta firma decat atlassib(nu merita scris cu litera mare) si m-am simtit foarte bine.



cu dragoste imi imbratisez fiul..

Un comentariu: