marți, 21 septembrie 2010

EXPERIENTE...

Prin iarna ma laudam ca sunt bunica si timpul a trecut si acuma Cesar are 9 luni si un dinte.In tot timpul asta am incercat sa pun umarul si bratele la "scoaterea din scutece"cum s-ar zice a lui Cesar.Degeaba m-am chinuit sa imi aduc aminte de vremea cand l-am crescut eu pe Vadim fiul meu ...nimic nu se mai potriveste....Cand am dat reteta savanta cum se fierbe uleiul care apoi se aplica in zonele genitale pentru a nu se opari copilul, mi s-au pus in fata 3 tuburi cu diferite creme cu care se da copilul...una pentru bubite, alta pentru hidratare, alta pentru a le ajuta pe primele doua. Sa va dezvalui cum am invatat sa ii pun pampersii dupa ce a facut de 2 ori pipi pe langa? Cum am renuntat sa mai" povatuiesc" ca e bine sa stea cu caciulita pe cap si sosete in picioare chiar daca sunt 30 de grade in casa?hii..hii...Ma uit in urma la perioada in care copii nou nascuti stateau legati la picioare sa nu ramana cracanati, scutecele de carpa care ii imobilizau total, pudra de talc care acuma e interzisa total ca le umple plamanii, ceaiul de musetel, tetinele din cauciuc ordinar la care le faceam gauri prea mari cu acul....si imi vine o dorinta teribila sa tai vre-o 30 de ani din buletin si sa il nasc din nou pe Vadim....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu